V oficiálním příspěvku na blogu šéfka marketingu Kathy Savittová uvedla, že důvodem pro vytvoření nového loga je obrovský pokrok, jaký její společnost za poslední rok udělala. S tím nelze než souhlasit, jelikož pod vedením šéfky Marissy Mayerové Yahoo koupilo více než 20 menších firem, díky nimž získalo nové technologie, služby a talenty. Největší akvizicí byla koupě blogovací platformy Tumblr za 1,1 miliardy dolarů, přičemž poslední akvizicí je koupě společnosti Rockmelt, jež se zabývala vývojem webového prohlížeče.
Nové logo má být modernějším redesignem vyjadřujícím to, jak se Yahoo nyní chce profilovat. I když by si mělo zachovat známý tvar, který je pro tuto značku unikátní, má být čistší a více svěží. Oficiální nové logo bude představeno 4. září. Podle expertů bude zachována i jeho známá fialová barva. Na video představující kampaň s názvem Yahoo! 30 days of change se můžete podívat zde.
Zdroj: Techspot