S informací přišel deník Wall Street Journal. Tlačítko koupit se objeví u výsledků hledání na mobilních zařízeních pouze u vybraných produktů. Pokud uživatel na toto tlačítko klikne, bude přesměrován na jinou stránku Googlu, kde si bude moci navolit další požadavky jako velikost, barvu či způsob dopravy a transakci zde i dokončit. Informace o platební kartě uživatele budou uloženy u Googlu a výhodou pro uživatele mobilních zařízení bude to, že platební informace nebudou lidé muset vkládat při každé koupi zboží, ale pouze poprvé.
Produkty budou dodávat samotní prodejci, nikoli Google. Podle WSJ vede Google v současné době jednání ohledně možnosti spolupráce s řetězcem Macy´s, Představitelé Googlu ani Macy´s celou věc odmítli komentovat. Tlačítka koupit, která se nebudou objevovat u běžných výsledků hledání, ale jen u těch sponzorovaných, budou zpočátku zaváděna pouze v malém rozsahu.
Zdroj: IDG News Service