Při přihlašování na MySpace budou uživatelé dotázáni, zda chtějí umožnit použití svých facebookovských dat k modifikaci stránky se zábavním obsahem. Pokud budou souhlasit, nabídne jim MySpace upravenou zábavní stránku, která již nebude nabízet pouze obsah oblíbených hudebních umělců, televizních pořadů, filmů a celebrit, ale také související obsah, který by je mohl zaujmout.
Mezi těmito dvěma společnosti se přitom nejedná o první přátelskou dohodu. Již v červenci sociální síť MySpace umožnila svým uživatelům jedním kliknutím sdílet obsah umístěný na MySpace (fotografie, statusy, odkazy a videa) také na sítích Facebook či Twitter.
I když sebou nová dohoda dle vyjádření obou společností nenese žádné finanční vyrovnání, obě sociální sítě z ní pochopitelně budou těžit materiálně. Zpřístupnění dat z Facebooku umožní MySpace navrhovat vhodný zábavní obsah, který uživatele zaujme s větší pravděpodobností a učiní z nich potencionální zákazníky partnerů MySpace operujících v zábavním průmyslu.
Zpět na Facebook prozatím žádná data proudit nebudou, avšak v blízké budoucnosti by sociální síť MySpace měla po celém webu implementovat tlačítko „Líbí se mi“. V případě, že na něj uživatel MySpace klikne a vyjádří tak určitou preferenci, poputují data zpět na Facebook a obohatí tak již obrovskou zásobárnu osobních uživatelských dat, jež jsou vysoce ceněna vývojáři facebookovských aplikací a marketingovými partnery.