Vizualizace firem tak bude mnohem přehlednější, a to i u opravdu velkých objemů dat. Přenesení dat do mapové vrstvy tak nabídne jejich inovativní reprezentaci, novou perspektivu a další informace pro rozhodování a řízení podniků.
„Možnost lokalizace, umožňuje analytickým nástrojům brát v úvahu data také v geografických souvislostech. To znamená, že uživatelé jsou snadno schopni porovnávat informace za jednotlivé oblasti regiony či pobočky s místními trendy, které ovlivňují jejich podnikání.“ řekla Helena Moravcová, produktová manažerka společnosti SAP.
Například telefonního operátor využít Google Earth a SAP Business Objects Explorer pro analýzu hovorů přerušených kvůli technickým problémům a snadno tak lokalizovat poruchu na konkrétním vysílači.
Nebo orgány státní správy si mohou snadno vytvořit mapu vykreslující finanční či jiné ukazatele v jednotlivých regionech, městech nebo obcích a s těmi daty pak počítat při návrhu zákonů a vyhlášek. Banky zase mohou provádět hodnocení rizik úvěrů podle regionů a podobně mohou postupovat také pojišťovny například u povinného ručení.