Jak vypadá služba Business Call Smart, respektive Předvolba operátora měsíc
poté, co ji společnost Aliatel spustila?
Podle představitelů firmy zájem o službu Business Call Smart neustále roste;
zákazníci v rámci služby v polovině února již provolali více než 20 tisíc minut
denně. Nárůst souvisí s růstem počtu zákazníků, nikoliv s intenzivnějším
telefonováním Aliatel uvedl, že jejich firemní klientela patří k zákazníkům
"průměrným", srovnatelným s uživateli služeb Českého Telecomu. Business Call
Smart využívá na rozdíl od starší volby operátora tzv. předvolbu. Automatické
směrování hovorů do sítě Aliatelu se realizuje v ústředně Českého Telecomu.
Není nutná instalace speciální směrovacího zařízení u zákazníka.
20 tisíc minut denně
Jak vypadá služba Business Call Smart, respektive Předvolba operátora měsíc poté, co ji společnost Aliatel spustila? ...
autor Pavel Houser | Archiv |
Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.