Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) na základě průzkumu trhu
internetové reklamy zveřejnila odhad, podle kterého celkový obrat internetové
inzerce v roce 2002 činil 320 milionů korun. Pro letošní rok očekává SVIT, že
český trh s on-line reklamou naroste o přibližně 20 %.
Průzkum vývoje internetové inzerce provedl SVIT již podruhé. Zatímco v roce
2001 činil objem on-line reklamy 240 milionů korun, v roce 2002 dosáhl podle
SVITu již 320 milionů korun. V metodice SVITu se přitom do objemu
nezapočítávají bartery.
Meziroční růst se letos zpomalí a z 33 % klesne na 20 %. Tato prognóza vyplývá
podle SVITu z odhadu samotných provozovatelů internetových serverů a odpovídá
celoročnímu objemu 380 milionů Kč. 20% růst činí z internetu stále
nejdynamičtější reklamní médium.
Kolik za on-line reklamu?
Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) na základě průzkumu trhu internetové reklamy zveřejnila odhad, podle kter...
autor Pavel Houser | Archiv |
Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.