IntelliVisor, CRM řešení pro oblast retailu poskytované uživatelům
prostřednictvím modelu ASP, uvádí na trh společnost SAS.
Nabízený produkt má zpřístupnit analýzu chování zákazníků i těm prodejcům,
kteří nemají k dispozici náročnou infrastrukturu pro provoz datového skladu a
příslušných analytických nástrojů. IntelliVisor i některé další novinky byly
představeny na konferenci SeUGI uživatelů nástrojů SAS.
K novým produktům patří také tři nová řešení EMA (Enterprise Marketing
Automation) pro poskytovatele kreditních karet, telekomunikace a pojišťovny.
Smyslem jejich existence je výrazné zkrácení doby potřebné k nasazení CRM
řešení v těchto institucích.
Výše zmíněné řešení IntelliVisor je schopno prezentovat prodejci detailní
informace o interakci zákazníků s jeho elektronickým prodejním kanálem vč.
analýzy, kteří zákazníci jeho prostřednictvím nakupují jaké zboží, které
marketingové kampaně nejefektivněji přimějí zákazníka k on-line nákupu apod. K
dalším novinkám z konference SeUGI se ještě vrátíme v některém z příštích čísel
Computerworldu.
1 1026 / pen
Nové vize v oblasti CRM
IntelliVisor, CRM řešení pro oblast retailu poskytované uživatelům prostřednictvím modelu ASP, uvádí na trh společn...
autor Petr Mandík | Archiv |
Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.