Společnost Brain Systems poskytne Pražským pivovarům řešení, které umožní
tisícům menších odběratelů objednávat pivo prostřednictvím internetu a
mobilních telefonů.
Řešení typu B2B je založeno na platformě BEA WebLogic a jeho výhodou je
provázanost s ostatními interními informačními systémy Pražských pivovarů. V
potravinářství jde zatím o poměrně ojedinělý projekt, který by mohl oslovit
více podobných zákazníků. Systém by měl zahájit provoz v dubnu letošního roku.
Martin Novák, manažer pro rozvoj obchodu a marketingu Pražských pivovarů, si od
tohoto řešení slibuje především snížení nákladů a zefektivnění celého
objednávkového procesu, což by mělo pivovarům vylepšit pozici na silně
konkurenčním trhu.
Přes SMS pro pivo
Společnost Brain Systems poskytne Pražským pivovarům řešení, které umožní tisícům menších odběratelů objednáv...
autor Dagmar Ruščáková | Archiv |
Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.