Nové komunikační prostředí pro stálé zákazníky, Customized Services, uvedla do
provozu společnost TNT, zabývající se expresní přepravou. Díky těmto službám si
zákazník může přes Internet nejen službu propočítat a objednat, ale i sledovat
pohyb zásilky během přepravy.
Od 1. března 1999 mohou zákazníci prvních jedenadvaceti zemí (včetně ČR)
využívat on-line služby TNT (www.tnt.com) 24 hodin denně. Do 3 měsíců by tuto
možnost měli mít všichni.
Klíčovým prvkem internetové strategie společnosti TNT je QuickShipper služba,
umožňující komukoliv, kdo má přístup na Internet, vypočítat cenu přepravy,
připravit průvodní dokumenty k zásilce a objednat její vyzvednutí. QuickShipper
v sobě shrnuje stávající on-line služby jako Web Collection a Price Checker.
Nové komunikační prostředí Customizes Services nabízí stálým zákazníkům
prostřednictvím internetových stránek společnosti TNT přístup k podrobným
informacím o přepravě zásilek. Služba je postavena na individuálním přístupu,
klient tedy potřebuje pro získání informací zadat uživatelské jméno a heslo
(nepotřebuje ale speciální software). Kromě zdokonalených verzí služeb Price
Checker a Web Tracker, nazývaných nyní MyPrice (slouží k individuálnímu výpočtu
cen), naleznou zákazníci ještě služby My Shipper, MyLogbook a My Tracker.
Služba MyShipper (založená na standardní QuickShipper) poskytuje on-line
přístup ke všem přepravním službám společnosti TNT podle individuálních
požadavků zákazníka. Obsahuje i adresář, kam je možné ukládat často používané
cílové
adresy. MyLogbook zaznamenává u každého zákazníka informace o zásilkách a
umožňuje zpětně vytisknout jejich průvodní dokumentaci. A konečně MyTracker
(založená na standardní službě Web Tracker) umožňuje zákazníkům sledovat pohyb
jejich zásilek, včetně nabídky veškerých informací.
9 1038 / darn
Sledujte si zásilky
Nové komunikační prostředí pro stálé zákazníky, Customized Services, uvedla do provozu společnost TNT, zabývající...
autor dar | Archiv |
Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.