Virtuální ústředna InWay

Od poloviny února začala společnost InWay v Česku poskytovat řešení hlasových služeb založené na technologii IP. Jd...


Od poloviny února začala společnost InWay v Česku poskytovat řešení hlasových
služeb založené na technologii IP. Jde o produkt VoIP.Way, nově rozšířený o
služby virtuální pobočkové ústředny (VPBX), která je určena pro ty uživatele,
kterým se nevyplatí vynaložit několik desítek až stovek tisíc korun na nákup
vlastní ústředny nebo na modernizaci té existující. Základní předností
virtuální ústředny je přitom přidělování jednotlivých portů, takže zákazník
platí pouze za aktuálně používaný počet linek. Služba tak umožňuje flexibilně
spravovat (zřizovat, rušit a nastavovat) linky podle potřeb a množství
uživatelů. Další výhodou VPBX je možnost mobility uživatelů linka může cestovat
po síti spolu s uživatelem, bez nutnosti centrální změny parametrů. Jedna
virtuální ústředna také dokáže obsloužit linky ve více firemních pobočkách.
Koncový uživatel může pracovat i s IP telefonem, který mu zpřístupní řadu
nadstandardních funkcí, známých z mobilního telefonu. Jedná se například o
zkrácenou volbu, přesměrování hovorů, převzetí či předání volání, nebo dokonce
konferenční hovory.









Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.