Český Telecom by rád přilákal lidi zpět do veřejných telefonních budek, takže
zahájil projekt, jehož výsledkem bude možnost využívat telefonních automatů pro
posílání e-mailů a SMS.
Za tímto zajímavým projektem stojí spolupráce Telecomu se společností Logica.
Ta vytvořila unikátní řešení skládající se z SMS centra Telepath 2700 a
univerzálního rozhraní, které dokáže zprostředkovat komunikaci mezi telefonními
automaty, SMS centrem a internetem. Řešení je otevřené, což znamená možnost
reagovat do budoucna na další požadavky operátora. Za služby se bude platit
novým typem telefonní karty, která by měla být k dispozici tak jako i celé
řešení zhruba do 6-8 měsíců. Český Telecom věří, že pokud nabídne zákazníkům z
telefonních budek možnost aktivního kontaktu s mobilními telefony, dostanou v
poslední době stále méně využívané budky nový smysl. Nyní má Telecom k
dispozici 28 tisíc telefonních automatů, z toho 15 tisíc kartových.
Zpátky do budek pro SMS
Český Telecom by rád přilákal lidi zpět do veřejných telefonních budek, takže zahájil projekt, jehož výsledkem bu...
autor Dagmar Ruščáková | Archiv |
Komentáře
K tomuto článku není připojena žádná diskuze, nebo byla zakázána.