12 tipů pro zatraktivnění vašeho online profilu - 5. díl

18. 4. 2012

Sdílet

 Autor: © Andrea Danti - Fotolia.com
Pokud se právě poohlížíte po novém zaměstnání, nezapomeňte na svůj online profil. Ten se dnes stává velmi důležitou součástí vaší identity. V tomto článku se dozvíte, jak si svůj profil vylepšit, abyste potenciálnímu zaměstnavateli či personalistovi utkvěli v oku.

Ať chcete či nechcete, je vaše digitální identita tím, co zajímá většinu vašich budoucích zaměstnavatelů či personalistů. Ti totiž stále častěji vyhledávají informace právě na internetu. Pokud se tedy právě nacházíte v situaci, kdy přemýšlíte nad změnou zaměstnání či zaměstnání hledáte, pak vězte, že řada expertů doporučuje, abyste svoji digitální identitu v žádném případě nepodceňovali. Budoucího zaměstnavatele či personalistu mohou ta správná slova, fotografie či údaje v sociálních sítích buď zaujmout, anebo naopak odradit.

Přinášíme vám proto 12 tipů, které vám pomohou vyplnit váš online profil vším potřebným k tomu, abyste obstáli na dnešním velmi konkurenčním prostředí na trhu práce. Na konci seriálu pak na vás čeká ještě jeden tip navíc jako bonus.

 

1. díl článku: Vyberte správný název pozice

2. díl článku: Používejte správnou e-mailovou adresu, uvádějte u profesionálního profilu i telefonní čísla

3. díl článku: Intenzivně využívejte sociální služby

4. díl článku: Nepropadejte falešnému pozlátku jménem Facebook, uvědomte si důležitost vaší fotografie

 

bitcoin školení listopad 24

7) Vytvořte si svůj profesionální profil

Lovec talentů Adam Hoffarber, který pracuje pro firmu McKinley Group působící v oblasti náboru zaměstnanců jako vedoucí výcviku v oddělení informačních technologií, naprosto běžně kontaktuje osoby registrované na LinkedIn, aby zjistil, jaké nabídky by je mohly do budoucna oslovit. Přitahují ho zejména úplně vyplněné profily s klíčovými slovy, které poukazují na žádané schopnosti a dosažené úspěchy.

Adam Hoffarber říká: „Velmi důležitá je průměrná doba, po kterou jste u firmy zaměstnáni. V současnosti jsou to ideálně tři až čtyři roky. Dnes tedy není vůbec žádoucí, abyste byli v jedné firmě od dokončení školy až do důchodu – tak, jak tomu bylo u vašich rodičů. Mohli byste v ní mít tu nejlepší práci na světě, ale nikdy nevíte, zda náhodou neexistuje nějaká firma, která vám nabídne lepší uplatnění, bude blíže k vašemu bydlišti, bude lépe platit či bude úspěšnější.“