8) HTML 5 vs. Flash
Tuto bitvu započal Apple a Microsoft, když Apple zakázal Flash na svých přístrojích a Microsoft oznámil, že Flashové plug-iny na Windows 8 v IE 10 nebudou fungovat. Flash má nicméně stále své podpůrce.
9) SSD vs. HDD
SSD (solid-state drives) jsou dnes již preferovaným způsobem skladování dat na moderních smartphonech a v blízké době by mohly vytlačit harddisky z mnohých notebooků. SSD umožňuje ultra-tenkým notebookům zůstat tenkými a zároveň zabezpečuje rychlejší nabootování operačního systému. SSD disky jsou kvůli absenci plotny také mechanicky odolnější.
10) Google+ vs. Facebook
Po letech experimentů jako Orkut a Buzz se konečně Google dostal ke startovní čáře se službou Google+. Všiml si toho i obr Facebook, na němž se objevily odpovědi na služby Google+ jako kruhy přátel a video-chat. Google+ má před sebou ještě každopádně dlouhou cestu, jelikož Facebook má kolem 800 milionů uživatelů, zatímco Google+ zatím „jen“ 40 milionů.
11) Google Docs vs. Microsoft Office
Google soupeřil se svou službou Docs s redmondským kolosem již několik let, neúspěšně. V září nicméně Google oznámil, že placená verze Docs má kolem 40 milionů předplatitelů. Microsoft však neusnul na vavřínech a na úsilí Docs reaguje vydáním free online verze Office.
12) Mobilní web vs. tradiční web
Podle již zmíněné agentury IDC bude v roce 2015 více lidí brouzdat po internetu prostřednictvím mobilních telefonů. V dnešní době lidé stále více používají k prohlížení webu počítače, tablety jako iPad však rychle získávají své příznivce.
13) Ultrabook vs. MacBook Air
Ačkoliv Apple nezveřejňuje svá prodejní čísla, říká se, že nový MacBook Air je nyní nejpopulárnějším Macem. Intel na tuto situaci odpovídá svou novou třídou notebooků zvaných Ultrabook. Kritici se hádají, zda výrobci jako Asus, Acer či Lenovo můžou konkurovat MacBooku. To ukáže velmi blízká budoucnost, ultrabooky od zmíněných výrobců se totiž valí nejen na český trh.
14) Instagram vs. Flickr
Flickr je jednou z nejpopulárnějších a nejintuitivnějších služeb na sdílení fotek na webu, jeho uživatelská základna činí 51 milionů zaregistrovaných uživatelů. Instagram je na druhou stranu jednoduchou iPhone aplikací s 9 miliony uživateli. Instagram to však i přes omezenou funkčost a iOS exkluzivitu během desíti měsíců dotáhl na 150 milionů nahraných fotek, zatímco Flickru trvalo zhruba dva roky, aby vůbec dosáhnul 100 milionů.