3D jako hlavní téma Toshiby pro IFA

16. 7. 2010

Sdílet

 Autor:
Jádrem prezentace Toshiba na letošním zářijovém veletrhu IFA budou 3D, profesionální HD obraz a a hybridní služby.

Jako významný hráč na poli spotřební elektroniky a mobilních počítačů představí společnost Toshiba na letošním veletrhu IFA v Berlíně své nejnovější inovace z oblasti 3D médií, HD obrazu a hybridních služeb jako například HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV – hybridní televizní a širokopásmové vysílání). Toshiba rovněž, podle vlastních slov, předvede, jak mohou přístroje spolu bez problémů komunikovat a snadno tak vzájemně sdílet multimediální obsah.

Tradiční německý/evropský veletrh spotřební elektroniky IFA se bude letos konat 3.-8. září v Berlíně. S tiskovými konferencemi a speciálními předváděcími akcemi však výrobci zřejmě začnou ještě dřív.

Společnost Toshiba v Berlíně představí ucelenou řadu zařízení schopných zobrazovat 3D obraz, čímž zřejmě bude postupovat v souladu s hlavním tématem veletrhu IFA, kterým je právě fenomén 3D. Portfolio 3D produktů společnosti Toshiba zahrnuje televizory s okrajovým LED podsvícením i model s výkonným procesorem CELL, přehrávač 3D Blu-ray disků a Satellite A665 - notebook, který dokáže zobrazovat 3D, dodává se s brýlemi s aktivní závěrkou od NVIDIA a umí přehrávat 3D Blu-ray disky. Toshiba na výstavě IFA navíc předvede i další 3D vylepšení svých notebooků a televizorů.

Televizor CELL TV, nadcházející vlajková loď společnosti Toshiba, využívá sílu naplno svého procesoru CELL. Jelikož dostupnost 3D obsahu zatím není příliš široká, společnost Toshiba vyvinula způsob využívající vysoký výpočetní výkon procesoru CELL pro převod dvourozměrného obsahu na 3D prakticky v reálném čase. je to pdoobná funkce, jakou nabízejí například některé 3D televizory Samsung.

Toshiba navíc rozšiřuje služby s nabízené ve svých televizorech díky podpoře nového standardu HbbTV (Hybrid broadcast broadband TV – hybridní televizní a širokopásmové vysílání). Ten umožňuje zobrazovat na televizorech vysílaný program a současně související obsah z internetu a dláždí cestu pro nové služby včetně videa na vyžádání (Video on Demand – VoD), interaktivní reklamy, účasti v anketách a hlasováních, her a sociálních sítí spolu se službami, které přímo souvisejí s programem, jako je digitální text a elektronický programový průvodce (Electronic Programm Guide – EPG). Jako součást strategie zobrazování na více zařízeních má Toshiba v úmyslu zpřístupnit podobný online obsah na nejrůznějších přístrojích.

bitcoin školení listopad 24

Toshiba Cell TV 3D

Toshiba Satellite A665