Hlavní navigace

Adastra nabízí nástroj proti podvodům

9. 7. 2009

Sdílet

Adastra uvádí na trh druhou generaci řešení Adastra Fraud Management System (AFMS). Jedná se o řešení pro automatizovanou detekci a podporu šetření podvodného jednání.

První generaci tohoto systému, který Adastra vyvinula v roce 2005, využívají podle dodavatele např. čtyři velké české pojišťovny. Díky modularitě lze systém přizpůsobit nejen pojišťovnám, ale i prostředí bank a finančních institucí, telekomunikačních firem či dalších organizací.

Většina procesů v organizacích je nastavena tak, aby přispívala k prevenci podvodů. Tyto procesy podporují IT systémy, které zároveň sbírají data. AFMS ve shromážděných datech automatizovaně detekuje podezřelé případy a upozorňuje na případy s vysokým rizikem podvodu analytiky, kteří je následně prověřují.

Jádrem systému AFMS je nově vytvořený skóringový modul. Ten umožňuje nastavit a snadno uživatelsky udržovat pravidla, která určují míru podezřelosti případu. Pravidla mohou být aplikována při dávkovém i on-line zpracování.
Řešení AFMS je založeno na platformě Java a lze ho provozovat v prostředí operačních systémů Windows i Unix. Podporuje všechny běžně používané relační databázové systémy jako Oracle, MS SQL Server nebo Sybase.

 

ICTS24

Viz také:

Program Virtual Crash pomáhá České pojišťovně odhalovat podvody