Hlavní navigace

AEC slibuje centrální správu pro produkty TrustPort Workstation

30. 10. 2007

Sdílet

Hned s několika novinkami ve svém produktovém portfoliu přišla společnost AEC.

Hned s několika novinkami ve svém produktovém portfoliu přišla společnost AEC.
TrustPort Workstation představuje komplexní řešení bezpečnosti IT určené pro použití na koncových stanicích. Jde o antivirový modul doplněný o další významné skenovací motory – Dr. Web a VirusBlokAda. Stejný antivirový modul je použit i v gatewayovém řešení TrustPort Internet Gateway a v serverovém TrustPort Servers, takže ochuzena nebude ani korporátní klientela. Dále byl do tohoto řešení implementován modul Archive Encryption, vyznačující se možností pokročilé komprese dat spolu se silnou šifrou. Zároveň od září 2007 došlo ke změně obchodní politiky prodeje tohoto řešení. Postupně dochází k významnému posílení prodeje přes obchodní partnery, kteří se tak stávají důležitou součástí prodejního řetězce AEC především pro segment SOHO. Pouze touto cestou je možné zakoupit krabicové verze TrustPort Workstation PACK v počtu licencí 1,3 a 5.

TrustPort Management je centrální správa k řešení TrustPort Workstation, která bude na trh uvolněna do konce roku a bude umožňovat spravovat všechny moduly TrustPort Workstation.

TrustPort Internet Gateway představuje moderní řešení, které přímo na úrovni internetové vstupní brány spolehlivě ochrání počítačovou síť před nevyžádanou e-mailovou komunikací (spamem) a před útoky škodlivých kódů (viry, spyware) v elektronické poště a webovém provozu. Nově detekuje animované GIF soubory a PDF spamy, Připravuje se i databáze známých spamů, jejíž implementace v antispamovém řešení významně urychlí vyhledávání právě těchto typů nechtěných zpráv.

Mezi nové produkty patří TrustPort SSL Proxy (Jedná se o speciální autentizační bránu, bezpečné přihlášení těchto uživatelů probíhá na základě digitálního certifikátuú, dále TrustPort Support Assistant (Služba vhodná zejména pro korporátní klientelu, prostřednictvím které je možné poskytnout zákazníkům jednorázové servisní zásahy prováděné vzdáleným přístupem. Zákazníci tak nemusí platit měsíční paušál, platí jednorázově až za řešení konkrétního technického problému.).

 

Autor článku