AI, IoT a strojové učení ve web designu

2. 7. 2019

Sdílet

 Autor: © Picture-Factory - Fotolia.com
Kreativní a vývojářská agentura BlueGhost, která vytváří řešení pro design a programování webů, představila ve spolupráci s mezinárodní poradenskou společností PwC při veřejné prezentaci svůj pohled na to, jak má správně vypadat zadání ze strany klienta.

V horkých letních dnech proběhla otevřená diskuze se zástupci PwC a BlueGhost o tom, jak se špičkové digitální technologie projevují ve web designu. Přestože design webových stránek se poměrně ustaluje, nelze mluvit o tom, že by šlo o oblast bez novinek a vylepšení.

Kreativní ředitel a hlavní designer BlueGhost Lukáš Pilka rovněž vysvětlil, zda budou KPI (Key Performance Indicators) důležité i v budoucnosti, do které zásadně promluví umělá inteligence, internet věcí či virtuální realita.

„Můžeme se bavit třeba o tom, že díky strojovému učení necháme e-shop udělat za nás nákup podle našich obvyklých návyků a výsledek jen drobně upravíme. Velkou roli může hrát i internet věcí, tedy síť chytrých zařízení, které spolu komunikují,” vysvětluje Lukáš Pilka, kreativní ředitel BlueGhost.

bitcoin_skoleni

Podle Modrého ducha se weby budou do budoucna ještě hodně vyvíjet, lze si například představit, že se změní způsob ovládání a komunikace. Nemusí se však vůbec jednat o ovládání hlasem či virtuální realitu, zcela jistě ale půjdou vývojáři webů cestou maximálního usnadnění a přívětivosti pro návštěvníky.