Příslušné dialogové okno se zobrazí vždy, když si uživatel instaluje novou aplikaci nebo když se pomocí svého účtu na Facebooku přihlašuje k jiné webové stránce.
Komentátoři samozřejmě postup Facebooku oceňují, nicméně se diví, proč zavedení tak samozřejmé funkce trvalo 5 let. Zřejmě je za tím obchodní model Facebooku; pokud chce firma co nejvíce vydělávat na svých 400 milionech uživatelů, potřebuje, aby maximum dat bylo „veřejných“. V poslední době ale tato snaha vyvolávala čím dál větší odpor a po řadě bezpečnostních incidentů se provozovatelé zřejmě rozhodli ustoupit....
Ochránci soukromí také přivítali, že za současné situace se tvůrci aplikací budou snažit minimalizovat sbírané údaje a pracovat opravdu jen s těmi informace, které vyžaduje funkčnost aplikace – nebudou chtít odradit uživatele tím, že by dávali najevo zájem o citlivé informace nebo je obtěžovali příliš mnoha dialogy.
Zdroj: The Register