Začátek prodeje iPadu s podporou 3G je v USA naplánován na konec dubna. Ovšem první objednávky na iPad mimo území USA začnou být přijímány až 10. května, ve stejný den Apple oznámí mezinárodní ceny a datum uvedení v dalších zemích. Původně se tak mělo stát ovšem již tento měsíc.
Společnost Apple prozradila v tiskové zprávě, že v prvním týdnu prodala více než půl miliónu iPadů a že v příštích týdnech předběhne poptávka nabídku "až více lidí uvidí a dotkne se iPadu."
Tato citace je vystihující. Ukazuje, že si lidé potřebují toto zařízení zkusit, aby pochopili, proč ho chtít. iPad chce být luxusní produkt a i když není nejlepší v produktivitě, jeho využití je ideální při lenošení doma na sedačce. Proto není překvapením, že většina reklam společnosti Apple na tento produkt je situována do těchto míst a ani se nesnaží o argumentaci z technické stránky.
Uživatelé většinou nemají žádnou potřebu si toto zařízení koupit dokud si ho nevyzkoušejí. "Proč bych si tohle měl koupit?" je častá otázka a je těžké ji vyřešit bez toho, aby si člověk sám tento produkt vyzkoušel.
Společnost Apple potřebuje sama sobě, investorům a celému světu dokázat, že iPad byl dobrý nápad a to znamená udržet nadšení okolo tohoto produktu v USA, dokud se ho neprodá alespoň milión kusů. Jenže Apple má i jisté potíže. Je možné, že šlo o problémy s produkcí v zámoří, jak tvrdil jeden analytik minulý měsíc, nebo je opravdu poptávka větší než firma očekávala. Ať tak či onak, proč by Apple měl začínat s mezinárodním prodejem iPadu, když v USA je dostatečně velký zájem?
V tuto chvíli tak je jedinou šancí pro netrpělivé fanoušku iPadu mimo USA, jak získat tento produkt, sledování on-line aukcí a nákup za přemrštěné ceny, v tuto chvíli jde o opravdu luxusní věc.