Apple ještě před uvedením nového modelu iPhone 11 představil nový program zaměřený na starší zařízení, kterým již uplynula záruční lhůta. Výrobce se zavázal, že v rámci programu bude nezávislým opravnám poskytovat originální náhradní díly.
V současné době jsou majitelé porouchaných iPhonu postaveni před dvě možnost: buď mohou jít do autorizované, ale výrazně dražší opravny, nebo si hodit kostkou a svěřit svůj mobil některému z neautorizovaných obchodů.
Apple však prostřednictvím nového programu slibuje nezávislým opravnám „tytéž originální díly, nástroje, školení, manuály i diagnostiku“, jako mají k dispozici autorizovaní členové. Program se však vztahuje jen pozáruční servis starších iPhonů.
Přestože americký výrobce již nebude po opravnách požadovat členství v programu certifikovaných poskytovatelů služeb, neautorizované obchody budou i tak muset prokázat, že mají ve svém týmu technika certifikovaného pro opravy zařízení Apple.
Provozovny se navíc musí nacházet v komerčních zónách, což v praxi znamená, že nebude možné nabízet opravu iPhonu z domova či z garáže. Program se zatím vztahuje jen na Spojené státy, Apple však již spolupracuje s opravnami i v Evropě a Asii.