Od srpna 2007 je na Atlasu spuštěno fulltextové vyhledávání se Seznamem. Jde o krok, který vychází z nedávno ohlášené strategie portálu pod interním názvem Atlas+.
Seznam.cz jako nejpoužívanější český vyhledávač zvítězil v řádném výběrovém řízení. Spolupráce dvou českých portálů v oblasti vyhledávání bude podle představitelů Atlasu znamenat pro jejich zákazníky z řad menších a středních firem vyšší efektivitu jejich komunikace a mediálních kampaní na portálu Atlas.
„Atlas si vybral cestu, která je postavena na kvalitních obsahových a portálových službách. Dosavadní služby Žena (zena.atlas.cz), Pikant.cz, nově spuštěný email (email.atlas.cz) či amapy.cz jsou ukázkou toho, že se nám daří naši vizi plnit. Stejnou kvalitu chceme nabídnout i v oblasti vyhledávání. Zde jsme zvolili cestu partnerské spolupráce,“ vysvětluje spolupráci David Duroň, generální ředitel společnosti Atlas.cz.
„Ze strany Seznamu je projekt s Atlasem prvním z řady těch, které chceme na internetovém trhu společně s dalšími českými subjekty podniknout. Naše vyhledávání poprvé nabízíme jako komerční službu se všemi jeho kvalitami a věříme, že přinese uživatelům Atlasu ten nejlepší uživatelský zážitek,“ říká k nové spolupráci ředitel Seznamu Pavel Zima.