Australská pošta (známá také jako AusPost), která je na trhu už 200 let, se tak rozhodla kvůli rozšiřování svého digitálního podnikání o nové služby. Technologický gigant Google převezme její platformu pro analýzu podnikových dat, umožňující dodávat informace o poštovních zásilkách v reálném čase. BigQuery navíc pomůže AusPost zpracovávat a analyzovat data z nových, rychle rostoucích obchodních aktivit v oblasti cestování, maloobchodu a financí.
Vedoucí IT oddělení Australské pošty John Cox tvrdí, že údaje z business intelligence aplikací (jako je například Tableau), bývají někdy dostupné pouze na konci dne. Po přesunutí na Google Cloud bude tento čas snížen o tzv. faktor 10.
„To znamená, že vedoucí provozu může nyní vidět, co se odehrává ve třídícím zařízení v reálném čase, což okamžitě rozpozná blokování toku,“ říká Cox. „Předtím byly tyto typy přehledů dostupné na konci dne, dnes jsou nám doručovány za patnáct vteřin, tedy 300krát rychleji.“
Minulý rok doručila státem řízená společnost Australia Post více než 3.3 miliardy položek do téměr dvanácti milionů výdejních míst v Austrálii a 190 po celém světě. Nyní má v plánu využít BigQuery k dalšímu rozvoji svých operací.
„Potřeba transformovat a udržet data pro nás byla za poslední desetiletí obrovská, takže partnerství s Google Cloud pro nás byla jasná volba. Díky analýze dat v reálném čase můžeme uvolnit potřebné zdroje, jednat rychleji, a díky tomu poskytovat lepší služby milionům Australanů, kteří na nás spoléhají každý den. Také máme v plánu použít strojové učení k identifikaci způsobů, jak ušetřit zákazníkům čas. Chceme jim zaručit větší jistotu ohledně výběru jejich doručovací služby a těšíme se, až jim to ukážeme v praxi,“ dodává John Cox.
Australian Post patří mezi řadu významných australských společností, které přešly ke Google Cloud. Patří mezi ně třeba ANZ Bank a nedávno přistoupivší maloobchodní gigant Woolworth.