Tablety Nook možná nejsou v Evropě tak populární jako třeba ve Spojených Státech, přesto mají i u nás své příznivce. CEO společnosti Barnes & Noble, William Lynch, se s investory na konferenci v New Yorku podělil o několik zajímavých čísel.
První generace malého tabletu se musela osvědčit a získat si jméno, jeho nástupce se totiž prodává stejně rychle, jako čerstvé rohlíky při nájezdu jisté skupiny obyvatel v některém ze supermarketů. Objednávky na tablety Nook HD a Nook HD+ jsou totiž na 240 % objednávek prvního tabletu Nook. Čísla jsou to na první pohled zajímavá, porovnáme li je však s počty prodaných tabletů iPad nebo Nexus 7, vypadají mnohem skromněji.
Společnost plánuje další expanzi. Do května 2013 má být otevřeno celkem deset dalších digitálních knihkupectví po celém světě. Prodeje elektronických knih, časopisů a aplikací se tak ještě zvýší. Ve Spojených Státech se již brzy budou produkty Barnes & Noble prodávat také v obchodních řetězcích Walmart a Target, ty ještě donedávna prodávaly pro Amazon, například čtečky Kindle.