Hlavní navigace

Bezpečnou archivaci e-mailových zpráv pro středně velké podniky nabízí Trend Micro

13. 3. 2008

Sdílet

Message Archiver pomáhá zákazníkům bezpečně ukládat i rychle prohledávat archivované e-mailové zprávy a zahrnuje funkce rychlého rozpoznávání či zajištění souladu s předpisy.

Message Archiver pomáhá zákazníkům bezpečně ukládat i rychle prohledávat archivované e-mailové zprávy a zahrnuje funkce rychlého rozpoznávání či zajištění souladu s předpisy.
Řešení určené pro archivaci podnikových e-mailů, které zajišťuje dobrou dostupnost zpráv i jejich šifrování, uvedla na trh firma Trend Micro. Podle výrobce podniky sníží díky novince náklady na správu e-mailů a ochrání a udrží integritu svých elektronických dat.
Novinka poskytuje funkce rychlého prohledávání mailů na vyžádání, takže zaměstnanci mohou rychle přistupovat k jakémukoli archivovanému e-mailu bez toho, aby opustili prostředí Microsoft Outlooku nebo potřebovali pomoc pracovníků podnikového IT.
Řešení je odolné proti podvrhům a využívá forenzní technologie založené mimo jiné na šifrování. To zaručuje, že uložené e-maily jsou autentické a nezměněné a jsou v souladu s platnou legislativou.
Message Archiver disponuje funkcí „privacy-guard“, která sleduje a uchovává záznamy o prohledávání archivovaných e-mailů pověřenými uživateli a zasílá auditované údaje o těchto hledáních určenému „strážci dat“. Cílem je zajistit soukromí zaměstnanců. Privacy-guard odstraňuje možnost potenciálního zneužití privilegovanými uživateli a zaručuje, že dojde pouze k legálnímu a povolenému prohledávání e-mailů.
„Není překvapením, že objem emailů ve společnostech rychle roste – skoro každý je každodenně používá. Protože je v nich uloženo značné množství duševního vlastnictví, naši zákazníci začali vyžadovat nástroje pro efektivní archivaci zpráv, které by doplnily jejich bezpečnostní řešení od Trend Micro,“ řekl Steve Quane, výkonný generální manažer Trend Micro pro oblast malých a středních podniků. „Message Archiver odpovídá potřebám našich zákazníků na zajištění souladu s legislativou, ochranu dat, autentičnost dat, snadnou správu velkých objemů emailů a soukromí zaměstnanců.“

 

Autor článku