Služba, kterou poskytuje společnost Amtel pod názvem Mobile Device Management, je webová aplikace s klienty instalovanými v mobilních operačních systémech. Konkrétně podporuje Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry, Symbian a WebOS, tedy v podstatě všechny, na které lze v heterogenním firemním prostředí narazit. Výhodou bezplatné verze je rychlé a finančně nenáročné zavedení správy mobilních zařízení. Podniky vyžadující pokročilejší funkce, technickou podporu a správu, si mohou vybrat placenou verzi.
Původní, výhradně placená, služba byla spuštěna koncem roku 2010 a během roku se zdokonalila a rozšířila o další moduly. Novou bezplatnou verzi je možno nastavit, nakonfigurovat a ovládat pomocí webového rozhraní. Klienty do mobilních zařízení lze distribuovat interně v rámci podniku nebo prostřednictvím veřejných tržišť aplikací. Počet spravovaných přístrojů není v bezplatné verzi nijak omezen, k dispozici jsou ale jen základní funkce. Umožňuje nastavení pravidel pro hesla, detekci rootovaných nebo jinak otevřených přístrojů, sběr statistických údajů o zařízeních a jejich používání, vyhledávání a soupis instalovaných aplikací a vytváření a správu seznamu zařízení, platforem a aplikací.
Placená verze, která stojí v závislosti na počtu přístrojů mezi 2 a 4 dolary za jednu telefonní linku, poskytuje mnoho dalších rozšířených funkcí. Například hierarchii správců, zařazení aplikací mezi zakázané nebo povolené nebo správu firemních dokumentů s různou úrovní přístupu. Tato verze dokáže i přesměrovávat hovory v případě, že volání z pevné linky nebo pomocí VoIP je levnější než z mobilu. Tato verze nabízí i možnost skupinového rozesílání zpráv, které je možno posílat i do zařízení, která nemohou přijímat SMS.