Bing chce porazit Google širší podporou sociálních sítí

27. 3. 2011

Sdílet

Společnost Microsoft učinila další krok pro hlubší propojení vyhledávačů a sociálních sítí.

Microsoft informoval, že opět rozšířil možnosti Bingu vyhledávat v sociálních sítích. Zprávy z Twitteru jsou v reálném čase zobrazovány ve službě Bing News a zjednodušilo se sdílení obsahu ze sekce Entertainment na Facebooku.

Nové funkce jsou postaveny na již existujícím propojení vyhledávače s nejpopulárnějšími sociálními sítěmi a ukazují na rostoucí význam tohoto spojení, protože pro určité účely mohou být zprávy vytvořené uživateli sociálních sítí velice ceněné a relevantní. Již dříve proto Microsoft do Bingu přidal možnost procházení příspěvků z Twitteru a Facebooku a jak již bylo řečeno, nyní obsah Twitteru přidává i do služby News.

Betsy Aoki, programový manažer Bingu, k tomu říká, že uživatelé díky nové funkci mohou hned vidět, o čem se k určitému tématu píše na Twitteru. Bing také nyní zobrazuje pole Facebooku, ve kterém mohou přihlášení uživatelé psát novinky do svého „status update“, aniž by opustili rozhraní Bingu. Funkce je zatím dostupná v sekci zábavy (Entertainment), která nabízí informace o filmech, hercích, zpěvácích, hrách a dalších zábavných věcech. Díky tomu podle Aokiho mohou uživatelé nyní snadno sdílet svoje názory o těchto tématech s ostatními na Facebooku.

Také konkurenční Google se snaží do svého vyhledávače integrovat stále populárnější sociální sítě, ale oproti Bingu je v určité nevýhodě. Zatímco hledání v tweetech se zdá být v těchto vyhledávačích podobné, co se týká Facebooku, je zde Bing ve výhodě díky partnerství mezi Facebookem a Microsoftem. Díky tomu může nabídnout některé jedinečné funkce, jako je například zahrnutí mezi výsledky vyhledávání stránky, které má některý z vašich kontaktů označeny jako že se mu líbí.