Přistup do systému jsme díky tomu, že několik kolegů si "užívá" dovolenou doma u počítače mohli kontrolovat z několika sítí. Což znamená, že Ticketstream omezil počet nalogovaných a záleželo pak na milisekundě v jaké se vám načetla stránka. Neboť přístup pro členy fanouškovského družstva takovými potížemi netrpěl. Díky tomu se nemusíme rozčilovat, že nemáme vstupenky a článek by byl asi ještě víc negativní. :-)
„Chceme dát možnost všem fanouškům. I mimopražských, i těm na dovolených. Proto jsme zvolili tento způsob prodeje. Kdo chce, může si přijít pořídit rezervaci přímo do Ďolíčku, stejně tak je možné vše udělat přes internet nebo navštívit jedno z mnoha prodejních míst po celé republice. Možnost je pro všechny stejná,“ popisuje základní ideu prodeje Petr Svoboda, člen představenstva klubu.
To se ale úplně nepovedlo, a je překvapující, že ač si všichni uvědomovali k čemu dojde, zájem v podstatě vyvolal efekt útoku DDoS.
- - Tomáš Jirásko