Příznivci Borderlands nepotřebují vědět víc než skutečnost, že třetí stahovatelný balíček přídavků do hry pro tuto RPG first-person střílečku obsahuje vozidlo pro čtyři hráče, více levelů a daleko větší počet inovativních zbraní. Pro ignoranty a hlavně proto, abychom si vážně rozuměli, si to tedy shrňme:
- 61 je nový strop levelování
- 44 nových misí (příběhových i vedlejších)
- 20 stránek nových dialogů pro DLC postavy
- 10 nových Achievmentů
- 3 nové vozidla
- 2 větší než The Zombie Island of Dr. Ned
Zvyšováním stropu úrovní, upravením herního světa a přidáním nových zbraní se konec hry oddaluje mnohem více – z tohoto těží dokonce i charaktery s nižším levelem, jelikož se do této lokace mohou kdykoli vrátit a dodělat, co se jim dříve nedařilo.
Tato nová lokace se nazývá Parched Fathoms, vyprahlé jezero proměněné v poušť s osamělou základnou T-Bone Junction situovanou uprostřed krajiny. Hráč se v příběhové lince setkává se starým přítelem, Scooterem, který má plány na sestavení nových vozidel, pro které vy musíte nasbírat součástky. Rovněž se vrací Moxxi a Athena, s nimiž se můžeme těšit i na nové dialogy, společně s mořem nových druhů nepřátel.
Během mého průchodu demoverzí, která byla doprovázena vedením designera Hellquista a viceprezidenta marketingu Gibsona, jsem si všimnul nových Lance Assassinů (zabijáků s kopím), Lance Probes (malí roboti, kteří vykřikují propagandistická hesla a dokážou vám rozstřílet auto na maděru) a Lance Rocket Trooperů (představte si Boba Fetta). Jelikož se však vyskytly technické potíže, musel pan Gibson hrát sám – a jak jistě víte, mělo by se jednat o multiplayerový zážitek. To však bohužel nešlo, takže jsem spoluhráče nestihl zachránit.
Naštěstí jsem dostal šanci, když Hellquist přeskočil až k začátku nové příběhové linky. Nebudu nic prozrazovat, ale viděl jsem neuvěřitelně inteligentní skrčky, které jsem nakonec vedl se Skagy do boje s bossem a roboty. Bylo vážně zábavné sledovat dva tábory, lišící se od sebe umělou inteligencí, jak si to mezi sebou rozdávají, zatímco já jsem byl schován za rohem s mým raketometem bez munice.
I tak jsem zažil nějaké novinky v bojovém systému, které zapracoval Gearbox do Secret Armory. Kromě Rocket Troopers, kteří boji přináší zcela novou dimenzi (mohou být pod vámi i nad vámi), nová AI nepřátel vytváří další dynamiku v soubojích. Kupříkladu Skag Riders – dvě odlišné jednotky pracující spolu: Skag utíká za vámi, přičemž skrček na jeho hřbětu střílí. A když zlikvidujete kteroukoliv jednotku, ta druhá se odpoutá a pracuje nezávisle s novou taktikou. Hellquist také prozradil, že do hry zakomponovali něco na způsob silnějších nepřátel, Crawmeraxů, které můžou týmy čtyř hráčů vyhledat a zabít, s šancí získávání Pearlescentní zbraně.
Čím víc toho z Borderlands vidím, tím víc věřím tomu, že dokáže zážitek z World of Warcraft úspěšně transformovat na konzole. Za předpokladů, že The Secret Armory of General Knoxx nebude nikterak sabotovat ten úžasný multiplayer v základní hře, tento DLC byste neměli minout.
Via: Gamepro.com