Celou kauzu vysvětlil Paul Wedgwood, a to tak, že hra prý potřebuje více času na beta testování a různorodé detailní úpravy, aby byla prvně vydaná verze opravdu s co nejméně brouky.
„Zatím do hry nic nepřidáváme, pouze chceme ještě zůstat ve fázi beta, což je pro nás momentálně nejdůležitější,“ řekl Wedgwood. „Lidé teď vidí, kolik zbraní jsme do hry dali, po boku s jejich úpravami, schopnostmi hrdiny, počtem předmětů a gadgetů – a rovněž také vidí, že spojení mezi těmito komponenty vytváří opravdu velmi obtížné balancování.“
„Chceme, aby si Brink užili lidi nejen první týden hraní, ale celé měsíce či dokonce roky! A abychom toho mohli dosáhnout, musíme zamířit k tomu nejdodělanějšímu a nejupravenějšímu výsledku.“
Po úpravách hra vyjde na jaře příštího roku na platformy PC, PS3 a X360. Je na co se těšit.