Systém MD Comfort, který je určen jak praktickým, tak specializovaným lékařů a jeho používání značně snižuje časové požadavky na vedení lékařské agendy, oznámila firma MD Access. Program přináší ucelený systém, který umožní jak profesionální záznam o návštěvě u lékaře, tak i veškerou administraci aktivit spojených s vykazování výkonů pro zdravotní pojišťovny.
Z výzkumu provedeného v listopadu 2007 společností Cegedim mezi praktickými a specializovanými lékaři vyplývá, že více než 80 % lékařů běžně v rámci své lékařské praxe používá počítač a 85 % lékařů ke své práci používá některý z ambulantních softwarů. Nejčastějšími důvody, proč lékaři nevyužívají ke své práci počítač, jsou nedůvěra k bezpečnosti softwaru a ukládání dat, neochota se ve starším věku učit novým věcem a existence více ordinací. Při rozhodování o koupi nového programu pro vedení administrativy ordinace je pro lékaře nejdůležitější cena, vlastnosti softwaru a kompatibilita s dalšími přístroji v ordinaci, rychlost a také možnost napojení na agendu zdravotních pojišťoven.
„Z těchto skutečností jsme také vycházeli, když jsme pracovali na vývoji programu MD Comfort. Lékařům tak můžeme nabídnout software s vysokým stupněm bezpečnosti a naprosto jednoduchou uživatelsky příjemnou práci s programem, který vyhovuje i lékařům nemajícím žádnou zkušenost s počítačem,“ uvedl Jiří Pašek, obchodní ředitel společnosti MD Access.
Služba MD Comfort vede zdravotnickou agendu, umožňuje jednoduché vykazování plateb zdravotním pojišťovnám a je plně kompatibilní se systémem elektronických zdravotních knížek. Jednoduchá orientace a ovládání systému připomíná klasickou zdravotní kartu a lékař tedy nemusí při používání programu výrazně měnit své zvyklosti. Systém umožňuje lékaři mít přístup ke zdravotnické dokumentaci svých pacientů z více ordinací. Lékaři mají možnost využít rozšířenou nabídku společnosti pod názvem MD Pack, která poskytuje kompletní vybavení lékaře počítačem a servisními službami.
Cena systému MD Comfort je 4000 Kč bez DPH.