Letošní ročník největší evropské konference zaměřené na partnerské kanály přinesl řadu novinek, především však byl o utužování vztahů. V působivém prostředí hotelu Sofia jsme se setkali s představiteli z Lenova, Epsonu, APC a dalšími. Rozhovory s nimi vám přineseme co nejdříve.
A hlavní poznatky? Počet zařízení prudce vzroste, stejně jako množství dat. Na tom se shodují všichni. Kybernetická bezpečnost hraje prim, stejně jako ochrana dat a zákaznická zkušenost.
Co chystají hlavní hráči na channel trhu vám přiblížíme v příštích týdnech, ale mezi těmi největšími se nic moc nemění – trh roste, obzvláště evropský, a opravdu velká oznámení nás ke konci roku zřejmě nečekají.
To ale konec konců není hlavním cílem konferenci, tím je to, o co by měl dbát každý dobrý manažer: networking. Setkávání a diskutování nad sklenicí vína či hrnkem kávy posiluje vztahy mezi zákazníky i partnery a umožňuje pronikat na nové trhy či odhalovat nové příležitosti.
Možná právě to bylo nejsilnějším poselstvím Canalysu na letošním ročníku Channels Fora, který se protentokrát zdržel významnějších a rizikovějších předpovědí pro budoucnost. Budujte dobré vztahy – vedou k dobrému byznysu. A nebojte se osobních setkání, které mohou vyřešit to, co ani internet ne. Obzvlášť ve světě partnerských programů.