Canon bude oficiálním poskytovatelem zobrazovacích řešení a během turnaje bude propagovat produkty, jako jsou digitální fotoaparáty, tiskárny, kopírky, skenery a faxy.
Canon podporuje tyto prestižní evropské turnaje národních týmů dlouhodobě. Poprvé byl Canon partnerem soutěže v roce 1980 a s výjimkou UEFA EURO 2000 byl partnerem všech turnajů. Logo Canon bude zobrazováno na obrazovkách, na mantinelech podél hřišť nebo na vstupenkách. Canon zároveň na každém z osmi stadionů bude profesionálním fotografům poskytovat servis fotoaparátů a objektivů.
Canon je jedním z deseti globálních partnerů pro UEFA EURO 2012. Již dříve byla oznámena partnerství se společnostmi adidas, Carlsberg, Castrol, Coca-Cola, Hyundai-Kia, McDonald’s, Orange a Sharp.
„Jsme velmi rádi, že Canon bude součástí této vzrušující historické události, jakou je UEFA EURO 2012 pro střední a východní Evropu. Canon je jednou z předních světových značek a sponzorství Mistrovství Evropy ve fotbale UEFA naváže na naše dlouholeté partnerství a přispěje k úspěchu celého turnaje,“ říká David Taylor, CEO, UEFA Events SA.
„Canon se s radostí vrací zpět do rodiny globálních partnerů UEFA a na UEFA EURO 2012 se velmi těšíme. Jsme fascinováni sílou obrazu a tento vzrušující fotbalový turnaj nabízí skvělé příležitosti pro naše produkty a řešení,“ říká Ryoichi Bamba, prezident a výkonný ředitel společnosti Canon pro Evropu, Střední východ a Afriku.
Canon připravil pro své evropské zákazníky soutěž o vstupenky na UEFA EURO 2012 a originální repliky fotbalové míče adidas. Každý, kdo si od 1. března do 27. dubna koupí jeden z označených produktů společnosti Canon, zaregistruje se, uploaduje potvrzení o nákupu a odpoví na tři vědomostní otázky, bude zařazen do slosování o vstupenky a VIP balíčky (doprava, ubytování a vstupenky) na UEFA EURO 2012. Kdo nevyhraje bude zařazen do slosování o fotbalové míče spolu s ostatními, kteří vyplní registrační náležitosti do 18. června.