Červnový GameStar ve znamení Hitman: Contracts

27. 5. 2004

Sdílet

Zítra vychází 63. číslo GS s podrobnou recenzí stealth akce Hitman: Contracts...

Patříte-li k pravidelným čtenářům GameStaru, jistě víte, že již zítra (28. května 2004) se do obchodů dostává nové číslo vašeho oblíbeného časopisu o počítačových hrách. Vzhledem k tomu, že se na herní scéně zase urodilo několik zajímavých titulů, můžete se opět těšit na recenze nejaktuálnějších pecek. Celému červnovému číslu nyní vévodí čtyřstránková recenze očekávané third person stealth akce Hitman: Contracts, z níž vám dnes přinášíme krátkou ukázku a kopu skvělých screenshotů, které najdete v naší galerii. Krom toho se můžete těšit na podrobnou recenzi závodní hry ToCA Race Driver 2: Ultimate Racing Simulator, brutální stealth akce Manhunt, fotbalové simulace UEFA Euro 2004 a originální realtimové strategie Perimeter. Nechybí ani Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, Blitzkrieg: Burning Horizon, Celtic Kings: The Punic Wars, Rise of Nations: Thrones and Patriots a další recenze. Rovněž se dozvíte o všem důležitém, co se stalo na letošní výstavě Electronic Entertainment Expo, přečtete si několik horkých preview a dozvíte se spoustu nových informací ze světa počítačových her. Ale nyní již ke slibované ukázce z článku o holohlavém zabijákovi v Hitman: Contracts:



Krev, pomalu se vpíjející do látky luxusního černého obleku, nám jasně signalizuje, že něco není v pořádku. Cožpak se on, nejžádanější profesionální vrah všech dob, mistr převleků, profesor kradmého plížení a docent práce se škrticí strunou, nechá jen tak postřelit? Tady něco nehraje! Ať už je to jakkoliv, jeho mysl se v úvodu samotné hry nachází ve stavu bezvědomí a jeho matné vzpomínky bojují o právo být znovu přehrány. A protože je zabijákem tělem i duší, není se co divit, že se jedná o vzpomínky na některé z dřívějších kontraktů.

Jedenáct z celkových dvanácti misí je tak vlastně retrospektivou Hitmanovy bohaté kariéry, během níž mimo jiné sabotoval vyřazenou jadernou ponorku na Sibiři nebo překazil večírek zvrhlíků v masokombinátu. Tenhle nápad, umístit hráče do nitra hrdinovy hlavy a nechat jej vykonat již jednou vykonané, je věru dobrý – jen kdyby to s tím vzpomínáním autoři kapánek nepřehnali. Kromě Sibiře a rumunských jatek se totiž podíváte do Hongkongu... Nic? ... kde rozpoutáte válku soupeřících Triád... Pořád nic? ...a nakonec zabijete šéfa jedné z nich, Lee Honga... Jestli se ani teď ve vaší hlavě nerozsvítilo varovné světlo, pak buď trpíte ztrátou paměti, nebo jste nehráli první díl. Všichni ostatní si jistě dobře vzpomínají na vysvobození unesené Mei Ling z Hongova hampjezu, otrávení Hongova bodyguarda a ukončení života samotného bosse.

Kromě celé hongkongské kampaně se do Contracts podařilo propašovat i zásah na bratry Fuchsovy v budapešťském hotelu a setkání s pašerákem Borisem v Rotterdamu, takže dobrou polovinu tohoto titulu tvoří předělávky starých úrovní. Ještě štěstí, že nejde o jejich prachobyčejné kopie. Navzdory překopanému designu a rozšířeným možnostem, jak splnit zadané úkoly, se ovšem samotná kostra těchto staronových misí nijak nezměnila a hráč jedničky přichází o vcelku podstatný element – moment překvapení a očekávání věcí příštích.

Autor článku