Produkt Vantage IT Service Management (ITSM) podporuje ITIL verzi 3 pro automatické měření služeb a zlepšování kvality. Oznámil to jeho výrobce, společnost Compuware, podle které je jediným softwarovým dodavatelem, který podporuje správu služeb s použitím pokročilých technik Six Sigma.
„ITIL v3 obsahuje nástroj pro průběžné zvyšování kvality služeb, což pro IT firmy má zásadní význam při poskytování služeb vysoké kvality,“ řekl Sven den Boer, výkonný ředitel společnosti ProjectsOne a autor knihy Six Sigma for IT Management vydané pro itSMF. „Metodika Six Sigma pokračuje v prosazování ITIL jako praktického přístupu ke správě IT služeb a přední společnosti již pocítily výsledky obou těchto přístupů.“
Compuware Vantage aplikuje pokročilé techniky Six Sigma do správy IT služeb, šetří čas a peníze, zvyšuje produktivitu a snižuje rizika při podnikání. Řešení Compuware ITSM rovněž kvantifikuje zkrácení návratnosti investic, identifikuje slabá místa v IT a chyby a stanovuje priority pro zlepšování služeb.
ITIL (Information Technology Infrastructure Library) shrnuje nejlepší postupy nezávisle na výrobci a pomáhá firmám dodávat IT služby vysoké kvality. Verze 3 je poslední aktualizací ITILu, a přináší významné novinky. Six Sigma je obecně uznávaná metodologie pro zvyšování kvality služeb, která se doplňuje s ITIL. Obě tyto metodiky – přičemž zásady Six Sigma již využívá řešení Compuware Vantage - pomáhají IT, aby se více integrovalo s podnikáním a zlepšuje dodávku služeb během životního cyklu.