CRM vyvinuté speciálně pro servisní organizace

30. 8. 2007

Sdílet

Řešení Iterity CRM, které je určeno zejména pro trh malých a středních podniků nabízejících servis v různých odvětvích, od servisních oprav automobilů po servis výpočetní techniky, mobilů a jiných zařízení, uvedla na trh společnost Iterity.

Řešení Iterity CRM, které je určeno zejména pro trh malých a středních podniků nabízejících servis v různých odvětvích, od servisních oprav automobilů po servis výpočetní techniky, mobilů a jiných zařízení, uvedla na trh společnost Iterity.
Řešení poskytuje aktivní řízení procesů na straně serveru, propojení s webovou stránkou a připraveným extranetem na bázi webových služeb, integrovaný e-mailový server i document management systém.
Iterity CRM dále nabízí možnost flexibilní konfigurace celého systému. Vzhledem k tomu, že servisní organizace či specializovaná servisní oddělení společností jsou velmi různorodá co se týče stylu obsluhy zákazníků, Iterity CRM přizpůsobuje servisní formulář plně požadavkům konkrétní organizace bez nutnosti zásahů programátora. Díky přístupovým právům také umožňuje práci více techniků na jedné zakázce.
„Servis je další komponentou do mozaiky zákaznicky orientovaných řešení produktu Iterity CRM. Doplňuje existující komponenty pro podporu projektového i rychloobrátkového prodeje, řízení call centra, account management, vedení marketingových kampaní, projektů a další činnosti,“ řekl ředitel firmy Iterity Jan Šafka.