Pokud používáte desktopovou aplikaci úložiště Google Drive na počítači nebo Macbooku, raději si překontrolujte, zda máte všechny soubory. Podle magazínu The Verge se řada uživatelů ozvala se stížností na mizení zálohovaných dat právě skrze tohoto desktopového klienta.
Společnost příspěvky uživatelů prošetřuje, oficiální uznání problému a vytvoření nového vlákna na podpoře komunity Google však nasvědčuje tomu, že by se skutečně mohlo jednat o problém. Google věří tomu, že se zatím jedná o „omezenou podmnožinu uživatelů“ a poznamenává, že problém se synchronizací mohou mít desktopové verze Google Drive 84.0.0.0 až 84.0.4.0.
Ve vlákně na podpoře Google člen týmu Saitej prozatím doporučuje, aby uživatelé neklikali na tlačítko „odpojit účet“ a udělali si pro jistotu záložní kopii složky. Varoval také před smazáním nebo přesunem datové složky aplikace, kterou je možné nalézt v cestě:
- Windows: %USERPROFILE%\AppData\Local\Google\DriveFS
- macOS: ~/Library/Application Support/Google/DriveFS