DICOTA – Novinky podzimu 2008

1. 12. 2008

Sdílet

Pro milovníky retro stylu přinášíme novinku – brašnu DICOTA City.Wear 13,3"/15,4". Upoutá vás nejen svým designem...


Pro milovníky retro stylu přinášíme novinku – brašnu DICOTA City.Wear 13,3"/15,4". Upoutá vás nejen svým designem, ale také promyšleně řešeným vnitřkem s dostatkem prostoru.
Brašna je k dostání ve dvou velikostech – na 13,3" a 15,4" notebooky a navíc ve dvou barevných variacích – černé s červenými a hnědé s oranžovými prvky. Notebook ochrání patentované polstrování „HDF“. Dobrou alternativou je magnetické zavírání klopy, které usnadňuje manipulaci.
Něžnou část populace určitě potěší elegantní trojka DICOTA LadyAllure 15,4". Dámy mohou vybírat z klasické černé, béžové, nebo velmi módní růžové barvy. Do brašny pohodlně uloží nejen notebook (až do velikosti 15,4"), ale hlavně i spoustu drobností, které každá žena potřebuje mít vždy při ruce. Notebook se ukládá do samostatné kapsy s vlastní klopou. Sympatickým doplňkem je odnímatelná kosmetická taštička se zrcátkem.
Potřebujete bezpečně a stylově přenášet mininotebooky nebo externí harddisky? Pouzdro MemoryPocket 3,5" je vyrobeno z pevného neoprénu a skvěle se hodí nejen na externí harddisk, ale i na mininotebooky do 9". Zip má speciální ochranu, aby nepoškrábal obsah pouzdra. Vnitřní prostor se dá navíc díky odnímatelné přepážce na suchý zip rozdělit na dvě části.
A už jste někdy viděli myš, se kterou můžete vždy počítat? Tady je: DICOTA Abacus Business – myš a číselná klávesnice v jednom. Toto příslušenství je opravdu šikovné. Můžete je ovládat ve třech režimech: v režimu „myši“, „klávesnice“, nebo „automatického rozpoznávání“, kdy samo zjistí, která funkce je používána a přepne na ni. K dostání bude již koncem listopadu.

YouTube chce v budoucnu přinést kompletní filmy



Díky neustálému navyšování ostatních videoserverů chce YouTube na konkurenci vyrukovat s novinkou, která se má týkat možnosti přehrávání kompletních filmů, dokonce i v poměrně dobré kvalitě. Vlastník Google má dostatek prostředků k tomu, aby realizoval veškerá zlepšení, aby byl YouTube před konkurencí zase o krok napřed. Podle zákulisních informací vedení firmy intenzivně jedná s filmovým studiem MGM a dohoda je prý na spadnutí. Zisky a licenční poplatky by měly zajišťovat reklamy vložené do filmu, aby uspokojily obě strany. Mělo by se jednat relativně o nové filmy, ale zase nečekejme žhavé filmové novinky. Spíše by se měly objevovat filmy, které už vyšly na DVD nebo běžely nedávno v televizi (mluví se například o Pravé blondýně s Reese Witherspoon).
V současnosti už na serveru nalezneme některé seriály od CBS (například Beverly Hills 90210 nebo Star Trek), ale o ty není mezi uživateli zatím příliš velký zájem. Každopádně, pokud se vize YouTube podaří realizovat, mohl by na svoji stranu přetáhnout dosud nezaujaté uživatele, zatím k serveru cestu nenašli.

Autor článku