Vyrábět velké tablety je docela risk, své o tom ví třeba společnost Panasonic, která nedávno představila dvacetipalcový tablet s rozlišením 4K. Zdali bude tablet mít prodejní úspěch nebo propadne, se ukáže teprve časem. Na internetu se však objevila zpráva, která naznačuje, že politika velkých tabletů nemusí fungovat.
Zpráva pochází od Digitimes Research a věnuje se dvanáctipalcovému tabletu Samsung. Společnost nevěří, že se mu podaří na trhu uspět.
Samsung letos představil celou řadu tabletů různých velikostí, z nichž některé mají předem danou větší šanci na úspěch než jiné. Mezi nimi je také velký tablet Samsung Galaxy Tab Pro s dobrým rozlišením, kontroverzním Magazine UX, který není možné odebrat. Velkou nevýhodou tohoto tabletu je jeho poměr cena a výkon v porovnání se stejně velkými notebooky. Jedná se sice o odlišené nástroje, přesto jsou v jistém smyslu zastupitelné a právě to by mohlo případné zájemce přesvědčit pro koupit levnějšího notebooku, místo dražšího tabletu.
Samsung svůj velký tablet propaguje jako podnikové zařízení, ale paradoxně podniky by pro něj mohly mít mnohem menší využití, než například domácnosti. A i v domácnostech možná spíše ocení běžný uživatel více Chromebook, než dvanáctipalcový tablet s cenou, která přesahuje 16 000 korun.