Direct pojišťovna nabízí mobilní aplikaci pro účastníky dopravních nehod

10. 3. 2011

Sdílet

 Autor:
Direct představuje mobilní aplikaci pro smartphony, v rámci níž mohou uživatelé využít služeb Asistence při autonehodě a Asistence na cestách.

Direct představuje mobilní aplikaci pro smartphony, v rámci níž mohou uživatelé využít služeb Asistence při autonehodě a Asistence na cestách. Asistence při autonehodě pomáhá účastníkovi nehody poskytnout okamžitou zdravotní pomoc, určit přesnou polohu nehody a vyplnit záznam o nehodě. Asistence na cestách majiteli telefonu v zahraničí nabízí kontakt na místní ambasády.

Součástí mobilní Asistence při nehodě od DIRECT Pojišťovny je lokátor pro určení místa dopravní nehody, které je klíčové při volání na linku 112. Mobilní aplikace dále nabízí možnost zaznamenat detailní informace o nehodě, druhém řidiči či rozsahu škod. Účastníkovi nehody umožňuje také poškozený vůz vyfotografovat.

Aplikace funguje na operačním systému Android a v dohledné době bude rozšířena i pro uživatele telefonů iPhone. Aktuálně je aplikace ke stažení na https://market.android.com/details?id=com.advertures.Direct

Foto: Xuejun li, Fotolia