Redaktoři známého internetového magazínu IGN si zahráli PC a Xbox 360 verzi očekávané akce BioShock od Irrational Games a přišli se zajímavým zjištěním, týkajícím se vysoké obtížnosti. S odlišným interfacem jsme v různých verzích hry počítali, ale s rozdílnou obtížností tedy ne. Střety s nepřáteli v BioShock rozhodně nebudou jednoduché, protivníci hodně vydrží a nedají svůj život zadarmo. Hráči na Xbox 360 tak při míření ocení automatickou asistenci, která je v případě first person akcí na konzolích běžná. Pokud však pustíte PC verzi hry, narazíte na mnohem vyšší obtížnost, jež je spojená právě s odstraněním zmiňované asistence. Počítačoví hráči mají sice v kombinaci klávesnice a myší mnohem účinnější nástroj na likvidaci všeho virtuálního svinstva, ale vývojáři nyní zvažují, zda není laťka obtížnosti přeci jen nastavena příliš vysoko.