Hlavní navigace

Drakensang: The dark Eye

1. 12. 2008

Sdílet

Německé fantasy RPG, o kterém se (příliš) nemluví. Pamatujete se ještě na brilantní fantasy trilogii Realms of ...


Německé fantasy RPG, o kterém se (příliš) nemluví.

Pamatujete se ještě na brilantní fantasy trilogii Realms of Arkania? RPG klenoty devadesátých let minulého století s podtituly Blade of Destiny, Star Trail a Shadows over Riva si pravda nepamatuje každý, ale důchodovému věku se blížící redaktoři je mají proběhané skrz na skrz. A nyní, věřte nebo ne, se blíží vydání volného pokračování této úchvatné série! Nebo spíše titul inspirovaný touto ságou.
Německé studio Radon Labs už nějaký ten pátek kutí RPG Drakensang: The Dark Eye. Jste-
-li zběhlí lingvisté, pak vám ono Černé oko v podtitulu okamžitě připomene Das Schwarze Auge. Černé oko je totiž název „papírové“ hry na hrdiny, v Německu docela populární, která byla inspirací jak letité trilogie, tak nového kousku. Výrobce ze svého oblíbeného Schwarze Auge přenese do herního světa jak prostředí, tak třeba různé rasy a povolání. A také se netají svojí inspirací v klasice RPG žánru – sérii Baldur´s Gate... V praxi to pak bude vypadat tak, že v kulisách středověkého fantasy světa povedete partu rozmanitých dobrodruhů a prosmejčíte všechna klasická místa z „papírového“ světa Aventurie, včetně džunglí Kun Kau Peh, magických ostrovů, ledových plání i civilizovaného srdce kontinentu, který by měl v lecčems připomínat Německo 14. století. Pobíhat budete jak po venkovních lokacích, tak v různých kobkách, hradech a jiných interiérech.
Bez bojů to samozřejmě nepůjde. Autoři si ze všech možných způsobů vybrali jeden z nejosvědčenějších. Půjde o bitky v reálném čase, s možností kdykoliv hru přerušit a rozdat další příkazy. Tedy na způsob série Baldur´s Gate nebo modernější Neverwinter Nights (jejíž druhý díl byl mimochodem autorům inspirací i co se uživatelského rozhraní týče). Mělo by jít zkrátka o taktické střety, ve kterých nehraje žádnou roli rychlost mačkání kláves a tlačítek myší, ale strategické uvažování. Vývojáři slibovaná zhruba čtyřicetihodinová zábava by se měla na trhu objevit již v prvním kvartále tohoto roku. Tedy alespoň v němčině, a my doufáme, že anglická verze bude brzy následovat.

Byl pro vás článek přínosný?