Dropbox představil nové funkce pro firemní uživatele

5. 6. 2015

Sdílet

 Autor: © boscorelli - Fotolia.com
Americká společnost Dropbox oznámila, že do své služby Dropbox for Business přidává nové funkce zaměřené na korporátní uživatele.

Administrátoři, kteří se starají o velké množství účtů na Dropboxu, podle vyjádření americké společnosti mohou nyní lépe delegovat své každodenní úkoly na podřízené. Hlavní administrátor totiž nově může svým podřízeným přiřazovat různá administrátorská oprávnění tak, aby se různí IT experti starali pouze o vybrané úseky. Nová funkce Enterprise Installer pak administrátorům umožňuje zautomatizovat instalaci Dropbox for Business u počítačů s operačním systémem Windows.

Dropbox zapracoval také na zlepšení bezpečnosti - firma nedávno obdržela certifikaci ISO pro způsob, jakým spravuje osobní data uživatelů - a usnadnil administrátorům zavádění dvoufázové autentifikace u uživatelských účtů.

ICTS24

Konečně pak Dropbox oznámil, že třetím stranám ulehčí integraci Dropbox for Business API do jejich služeb. Podle vyjádření americké společnosti na integraci Dropbox for Business do svých služeb a aplikací v současné době již pracují společnosti jako Adallom, CloudLock, Elastica, Mover, Netskope a SkySync.

Podle analytika Charlese Kinga ze společnosti Pund-IT je Drobox jednou z mála internetových firem, které dokázaly zaujmout velké organizace svými levnými službami s přívětivým uživatelským rozhraním. I když z počátku tomu bylo jinak, v současné době se již Dropbox snaží profilovat jako alternativa ke cloudovým službám velkých technologických firem a bude zajímavé sledovat, zda se mu to podaří.

„Dropbox nyní míří především na mladší organizace, které se vyhýbají tradičním nástrojům a aplikacím,“ uvedl King s tím, že tyto firmy patří v současné době mezi hlavní zákazníky Dropboxu. Na druhou stranu King dodal, že většina firem si již zvykla na Office, Active Directory a Azure a bude tedy obtížné je přesvědčit, aby daly třeba řešení od Dropboxu šanci.