Elektronické bankovnictví má u Poštovní spořitelny už půl milionu lidí.

11. 10. 2007

Sdílet

Počet klientů Poštovní spořitelny využívajících služby elektronického bankovnictví neustále roste. Na konci letošního července své bankovní operace realizovalo jeho kanály téměř 500 tisíc klientů banky.

Počet klientů Poštovní spořitelny využívajících služby elektronického bankovnictví neustále roste. Na konci letošního července své bankovní operace realizovalo jeho kanály téměř 500 tisíc klientů banky, tj. bezmála 43 procent všech majitelů účtů. Nejlépe si vede internetové bankovnictví, počet jeho uživatelů vzrostl za poslední dva roky sedmkrát.


Zatímco na konci července 2004 využívalo služby přímého bankovnictví Poštovní spořitelny přes 200 tisíc klientů, o tři roky později jich banka má bezmála půl milionu. Největší nárůst zaznamenala banka za uplynulý rok, když se pro přímé bankovnictví rozhodlo dalších téměř 150 tisíc klientů PS. Tato čísla jasně ukazují na zlepšující se internetovou gramotnost v České republice i na preference klientů. Už jen málokdo chce čekat fronty na přepážkách, nebo vůbec chodit do banky.

Největší nárůst v počtu uživatelů ve všech věkových kategoriích zaznamenal Max Internetbanking. Tuto službu využívalo na konci letošního července sedmkrát více klientů než v roce 2005.

Poštovní spořitelna nabízí elektronické bankovnictví ke svým postžirovým účtům zdarma.

- - Jaroslav Kasal

bitcoin_skoleni

Autor článku