Hlavní navigace

EMPIRE významně navýšila výnosy z bodyshopu

24. 4. 2008

Sdílet

Specialisté EMPIRE dodávají služby největším hráčům na trhu bankovnictví a telekomunikací; služby s vysokou přidanou hodnotou činí již 14 % celkového revenue

Specialisté EMPIRE dodávají služby největším hráčům na trhu bankovnictví a telekomunikací; služby s vysokou přidanou hodnotou činí již 14 % celkového revenue

PRAHA 21. dubna 2008 – Společnost EMPIRE, přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, se v loňském roce významně prosazovala na poli přeprodeje kapacit svých specialistů, v tzv. „bodyshopu“. Výrazný nárůst objemu těchto služeb se projevil rovněž v celkových výnosech společnosti za rok 2007, a to více než 14 procenty.

Společnost EMPIRE poskytuje služby „bodyshopu“ mnoha významným hráčům na poli bankovnictví a telekomunikací, mj. i svým strategickým partnerům. Jde především o služby s vysokou přidanou hodnotou, které se orientují převážně na konzultace sofistikovaných řešení vyžadovaných klientem. V další části pak specialisté EMPIRE zajišťují samotný vývoj a úspěšné testování výsledných aplikací.

„V této oblasti poskytujeme svým zákazníkům především služby s vysokou přidanou hodnotou, tzn. seniorní odborníky pro konzultace v různých segmentech trhu a speciálních technologiích,“ řekla k tomu Ing. Alena Sládková, ředitelka Divize projektového řízení.

Z celkového objemu dodávaných služeb EMPIRE v oblasti „bodyshopu“ činily z 82 % odborné konzultace. Ty se týkaly převážně speciálních technologických platforem a Microsoft technologií.


Přeprodej firemních lidských zdrojů, tzv. „bodyshop“
Bodyshop je termín, který je užíván nejčastěji v oblasti společností pohybujících se v informačních a telekomunikačních technologiích. Jde o prodej volných kapacit svých zaměstnanců, tedy lidských zdrojů. Převážně se jedná o vysoce kvalifikované a loajální pracovníky firmy, kteří pracují na projektech klienta pod jeho vlastní značkou. Nejedná se tedy o dodávku služeb či řešení, ale přeprodej volných kapacit firmy pro účely klienta.