ETS od Genesysu dovoluje snížit telekomunikační poplatky až o čtvrtinu

18. 11. 2008

Sdílet

Propojením telefonních ústředen a linek s počítači všech pracovníků uvnitř společnosti mohou firmy významně ušetřit a zvýšit produktivitu práce. Jediným klepnutím mohou zaměstnanci zjistit dostupnost volaného, vytočit jeho telefonní číslo či uspořádat konferenční hovor.

Podstatně snížit telekomunikační náklady, zvýšit produktivitu práce a snížit náklady při přechodu na stále populárnější IP telefonii. To vše umožňuje nové řešení Enterprise Telephony Server (ETS) ve spojení s Microsoft Office Communications Server 2007 (OCS ´07), které představila firma Genesys.
„Řešení umožňuje snížit firmám náklady na běžné telefonní a konferenční hovory až o 25 procent a zároveň prodloužit dobu užívání současných telefonních ústředen,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys Telecommunications Laboratories.
ETS je integrováno do počítače, což uživatelům umožňuje nejen vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, ale hlavně zjistit, jestli jsou volané osoby vůbec dostupné. Jediným klepnutím lze uskutečnit hovor či naplánovat telefonní konferenci. Přehled o zmeškaných hovorech uživatelé získají e-mailem a samozřejmostí je přesměrování hovorů na jiná čísla.
Aplikace šetří firemním uživatelům zejména čas, který by jinak museli strávit přepínáním mezi aplikacemi, vyhledáváním kontaktů, voláním a organizováním konferenčních hovorů v okamžiku, kdy jsou volané osoby zaneprázdněny. „Přístup k funkcím telefonu a jejich ovládání prostřednictvím počítače zjednodušují komunikaci a hlavně zabraňují zbytečným pokusům kontaktovat osobu, která je nedostupná,“ dodal Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.
Aplikace ETS je kompatibilní s desítkami ústředen a telekomunikačních platforem. Propojení tradičních telefonních služeb s počítačem prostřednictvím ETS umožňuje využívat jak tradiční telefonní sítě (TDM), tak infrastrukturu založenou na populárním protokolu SIP. „Firmy tak mohou propojit telefonní síť s počítači při využití stávající infrastruktury,“ dodává Martin Veselka.
Kombinace ETS a OCS ´07 umožňuje:
n zjistit dostupnost volaných osob bez ohledu na to, k jaké ústředně jsou připojeny
n inteligentní přesměrování – dynamické přesměrování příchozího hovoru na jakékoli telefonické zařízení
n integrace telefonie s funkcí Microsoft SmartTags umožňuje uživatelům vytočit číslo pouhým klepnutím na jméno kontaktu ve kterékoli aplikaci Microsoft Office
n vytočení libovolného čísla v aplikacích Internet Explorer, Outlook, Word, Excel či prohlížeči Firefox
n řízení telefonie včetně ad-hoc konferenčních hovorů

 

Autor článku