Uživatelé buďto naprosto ztratili přístup ke svým profilům nebo jim načítání jednotlivých stránek fungovalo pouze částečně.
Místo načtení facebookové zdi nebo fanouškovských stránek tak uživatelé dostávali chybovou zprávu. Problémy Facebooku podle stránky DownRightNow pokračovaly i po jeho nahození ještě několik hodin.
Facebook vypadnul na deset minut také ve čtvrtek 24. září a dostupnost služby fluktuovala až do jejího úplného opravení další hodiny. Na několik minut sociální síť spadla také 17. září. Společnost na žádosti o další informace o příčinách výpadků nereagovala.
Jako obvykle v případě nemožnosti se dostat na Facebook se jeho uživatelé se stížnostmi obrátili na Twiter. I po pěti hodinách od pádu byl hashtag #facebookdown na Twitteru stále mezi nejpoužívanějšími.
„Zajímalo by mě, jestli si Facebook shodil stránky schválně, ale byl na Twitteru mezi nejpopulárnějšími. Je to rozhodně levnější než sponzorovaný Tweet,“ napsal například uživatel @RichFryUk.
Jiní však z popularity hashtagu radost neměli. „To, že #facebookdown je výše než objev vody na Marsu je dost smutné,“ uvedl uživatel @TrentStudebaker.