Rozhodnutí Facebooku spustit Audience Network má potenciál změnit celý reklamní sektor, a to díky množství informací, které Facebook o svých uživatelích může inzerentům nabídnout. Společnost si však bude muset dát velký pozor na to, aby do soukromí uživatelů nezasahovala až příliš. „Facebook bude muset jasně stanovit, která data se zadavateli reklamy sdílí,“ uvedla Lara O´Reillyová z magazínu MarketingWeek pro webový portál BBC. „Přesouvají se z platformy Facebooku, kde lidem cílená reklama zas až tolik nevadí, na obrazovky mobilních aplikací, což mohou lidé brát jako zásah do svého soukromí.“
Facebook oznámil, že nabídne lepší poměr ceny za jedno kliknutí na reklamu než jeho konkurence a přitáhne inzerenty z jiných reklamních platforem, jelikož může nabídnout veřejnosti relevantnější a zajímavější materiál. Facebook však vstupuje na vysoce konkurenční trh. Kromě platforem AdMob od Googlu a iAds od Applu reklamy na mobilních telefonech a tabletech nabízejí i menší firmy jako třeba Millennial Media, Flurry a Nexage. Do nového oboru se pomalu zapojuje i Twitter, který minulý rok koupil reklamní společnost MoPub. MoPub funguje jako zprostředkovatelská služba, která inzerentům umožňuje umisťovat reklamy napříč různými sítěmi včetně Facebooku.
Facebook na své konferenci F8 také oznámil, že mění způsob, jakým sdílí data s ostatními vývojáři. V minulosti uživatelé největší sociální sítě na světě mohli aplikacím třetích stran dovolit, aby získávaly informace o jejich přátelích. To se nyní mění tak, že každý uživatel bude muset dát aplikaci výslovné svolení se sběrem informací o své osobě.
Kromě výše zmíněného společnost představila také novou funkci s názvem Anonymous Login, jež uživatelům umožní přistupovat ke službám třetích stran pomocí Facebook ID, aniž by tak o sobě třetí straně zpřístupnili jakékoliv informace.
Zuckerberg novou funkci popsal jako nejlepší způsob, jakým otestovat aplikaci beze strachu z toho, co o sobě uživatelé zpřístupní. Nakonec Facebook oznámil, že vývojářům zpřístupní nástroj, který jim umožní přidat tlačítko „To se mi líbí“ do jejich aplikací. Uživatelé tak pomocí něj budou moci zvýrazňovat a sdílet obsah, který se jim líbí. Tato funkce se vývojářům jistě bude líbit, neboť na jejich weby přivede nové uživatele.