Fallout 3

1. 12. 2008

Sdílet

Dvě staletí přežívá hrstka lidí ve Vaultu, soběstačném podzemním bunkru, vybudovaném pro případ nukleárního ...


Dvě staletí přežívá hrstka lidí ve Vaultu, soběstačném podzemním bunkru, vybudovaném pro případ nukleárního holokaustu.
Lidé ve Vaultu nevědí nic o zdevastovaném světě nad nimi, narodí se, žijí a umírají ve svém domově tvořeném šedými stěnami. Tedy – většina z nich. Váš otec mezi ně nepatří. I když žil ve Vaultu, jednoho dne prostě zmizel a vy ho musíte najít. Tvorba postavy bude vycházet ze systému SPECIAL, se všemi (nebo alespoň většinou) známých atributů a speciálních rysů známých ze starých dobrých Falloutů. Ze čtrnácti hlavních skillů si klasicky vyberete tři jako ty hlavní, které rychleji rostou. A nechybí ani oblíbené „perky“, specialitky, jimiž si při postupu na vyšší levely přidáváte všelijaké bonusy a výhody. Nicméně, úvodní výběr bude, ve stylu série Elder Scrolls, spjat s dějem – zažijete tak svůj vlastní porod, po němž vás otec vezme do analyzátoru DNA, ve kterém určíte svůj budoucí vzhled a rozložení bodíků. První hodiny hry strávíte v jakémsi polotutorialovém módu, situovaném právě do domovského Vaultu. Čeká vás volba dalších statistik, získání osobního počítače PipBoy a další úvodní legrácky. Skutečné dobrodružství začne až po otevření obrovské brány, která odděluje interiér krytu od pusté krajiny. Poměrně značným (ale do značné míry předvídatelným) šokem pro hardcore fandy bude převedení Falloutu do zpracování z pohledu first-person/third-person. Evokuje to Oblivion, i když pohled třetí osoby by měl být preciznější a použitelnější. Základem hry je vylepšená verze enginu z Oblivion, z doposud vydaných obrazových materiálů to vypadá na úžasnou podívanou. Poměrně inovativní by měly být i boje – pomocí Vault-Tec Assisted Targeting System (VATS) můžete zastavit čas a v klidu zamířit na určitou část protivníkova těla. Výsledek střelby se pak bude počítat podle statistických údajů, a tak nezáleží na rychlosti hráče. Sami autoři přiznávají, že na hře je ještě hodně práce. Konec konců, předpokládané datum vydání je až podzim 2008.

Postapokalyptické RPG 9.9
www.2kgames.com/thedarkness