Firemní VoIP infrastruktura pod dohledem

27. 8. 2007

Sdílet

Software, který podnikům umožní lépe řídit jejich systém IP telefonie, uvedla na trh společnost EMC. Jedná se o produkty Smarts VOIP Performance Manager a Smarts VOIP Performance Reporter, které nabízejí monitorování, diagnózu, reporting VoIP řešení a systém výstražných hlášení v případě událostí, které mohou funkcionalitu VoIP ovlivnit.

Software, který podnikům umožní lépe řídit jejich systém IP telefonie, uvedla na trh společnost EMC. Jedná se o produkty Smarts VOIP Performance Manager a Smarts VOIP Performance Reporter, které nabízejí monitorování, diagnózu, reporting VoIP řešení a systém výstražných hlášení v případě událostí, které mohou funkcionalitu VoIP ovlivnit.
Software Smarts nabízí jednotný pohled na technologie VoIP, díky čemuž je ho možné škálovat tak, aby spravoval stovky IP PBX a stovky tisíc telefonů.
Software Smarts nabízí detailní pohled v reálném čase a flexibilní reportování o telefonní infrastruktuře, konkrétně nabízejí informace v reálném čase o jednotlivých telefonních linkách, hovorech, kvalitě hovoru, dostupnosti telefonní služby a propojení s telekomunikačními poskytovateli.
Řešení navíc monitorují objemy hovorů, kvalitu hovorů a typické vzorce, aby bylo zaručeno, že bude dosaženo úrovní služeb. Zároveň nabízejí reportování trendů, výsledky výkonu v reálném čase i v minulosti.
Řešení Smarts podporuje následující systémy: Avaya Communications Manager, Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified CallManager a Cisco CallManager.
Řešení software Smarts je také snadno integrovatelné s dalšími systémy pro správu od třetích stran.