FreeDivision má nového ředitele

23. 1. 2008

Sdílet

Společnost FreeDivision, dodávající komplexní řešení zabezpečení dat v podnikové sféře (zastupuje značku SafeBoot, a své portfolio pak doplňuje produkty značek Sanctuary a McAfee), pověřila od listopadu 2007 řízením obchodu a marketingu Petra Sobotku (30).

Společnost FreeDivision, dodávající komplexní řešení zabezpečení dat v podnikové sféře (zastupuje značku SafeBoot, a své portfolio pak doplňuje produkty značek Sanctuary a McAfee), pověřila od listopadu 2007 řízením obchodu a marketingu Petra Sobotku (30).

Nový ředitel je zodpovědný za dynamický obchodní růst firmy -řízení obchodního týmu, jednání s klíčovými partnery a marketingové a PR aktivity.

Petr Sobotka byl u startu a rozvoje takových projektů jako byl Aliatel na pozici obchodního manažera, později pak ČD-Telekomunikace v pozici obchodního ředitele. V posledních letech měl na starosti strategické a top klienty ve společnosti Dell Computer.



Petr Sobotka

 

Autor článku